24. Ett År i Beijing.

Jopp. 1 år, och 2 dagar. Helt galet?
Jag minns fortfarande hur det var när vi kom för ett år sen. Livrädda, hemlängtan redan första timmen. Hotellet var jättedåligt, vi hittade ingen god mat och ja. Allt var bara hemskt.

Men se hur det gick? Här sitter jag ju nu 1 år senare och har en vardag utöver det vanliga. Nej faktist inte. Men jag har i vilketfall som helst en vardag.

Det har hänt enhel del under året. Jag har gjort många prov, förbättrat min kinesiska. Träffat otroligt många människor som kommit och gått. Och antar att det kommer fortsätta så nu.

Det finns många saker här i världen som skrämmer mig. Skrämmer mig att vara borta för länge, skrämmer mig att åka hem. Ja lite allt. Jag nämnde det för mina vänner, hoppas de inte tyckte att jag var allt för löjlig, men ja, jag har ju ändå varit borta rätt så länge nu. ett halvår faktist. och kommer iallafall vara borta i 14 veckor till.

Jaja. Min ett år i Kina firade jag genom att ladda ner Sällskapsresan Snow Roling och Sun Trip. Väldigt mysig kväll.

Jag har inte bestämt mig för om jag kommer att hinna med allt idag, så jag funderar på vad jag ska göra.

1. Städa
2. Gå till Lush och plugga + söka jobb.
3. Gå och simma.

Klockan är 13, så frågan är ju vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0