En hel vecka har gått...

Ja, jag förstår inte, och jag gillart inte.

För en vecka sedan stod jag i Beijing och sa hejdå till mina chefer och fick sluta lite tidigare...
Nu sitter jag här i mitt sovrum i Sverige och tänker, jahaja, här var det inget bra väder.

Och stilen som Dexter har nu när han ligger i min säng påminner och marsipangrisarna man kan köpa.
Hihi. Han är söt iallafall (utseendet, inte smaken) ;)

Sitter och tittar lite på vänner, och har precis spelat in ett telefonsvar på jobbtelefonen. Iisch jag gillar inte att höra min egen röst.

Förövrigt så åkte jag ner och träffade barnen igår, eller ja ungdommarna, de är ju trots allt 16 år.
Vilket jag tycker är sorgligt, för de var så söta när jag började bli ledare för dem för 9 år sen :P

Sen gick jag hem till Sandras fina och mysiga lägenhet (och var galet avundsjuk) och tittade på film. Yeey.

Helmys.

Kommentarer
Postat av: robin

dobry den helenka!

ja, de är numer ungdomar och inga barn. vilket jag fick erfara när jag skulle vaa med och skrämma dem, men de blev lika rädda som barn iaf ;)

budem cestovat´ do Svedsky o jeden tyzden! tesim velmi!

a v pondelok dvasateho jedenho decembri budeme oslavovat´ vianoce!

rozumiete?

Dovidenia a pekne vikend ;)

2009-12-12 @ 13:36:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0