Åter tillbaka i Livet!

Hejhej och åter hej!

Jag är SÅ trött idag. Sov på tok för länge innan jag hade vett att ta och vakna igen.

Igår blev det en intressant dag med mycket resande, och jag kände mig inte så pigg på det hela heller.
Av mina medresenärer var jag den enda som kundig mer vettig kinesiska än Hej och Tack, så gissa vem det var som fick fråga något om det blev problem.
Suck.

Exakt vad som hände osv kan jag berätta senare, för nu måste jag ut och äta middag, klockan ärju faktist halv 6.
Ikväll ska jag på en födelsedagsfest, eller ja, snart och vet ju alla hur lång tid jag tar på mig att göra mig klar, så jag behöver snart börja.

Pratade med Martina idag, och nu har jag fixat en födelsedagspresent till henne. MOahahhaha! första gången någonsin får hon typ en sak hon har önskat sig. På ett ungefär.

Nej!
Hungrig. Jag skriver igen innan jag går ut sen (om jag hinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0