46. Joyside.

Idag är det måndag den 27 april och klockan är snart 15.30.
Jag är trött. Otroligt trött. Jag har förkyldnings huvudvärk vilket säkert betyder att jag är på väg att få en värre förkylding är bara lite täppt i näsan som jag är just nu.

I tosdags natt så hade jag svårt att sova (som vanligt) Men sen när jag äntligen höll på att somna så började Lifu att knacka på min dörr och sa att någon sökte mig vid dörren. Jag tittar väldigt trött på klockan och ser att den är 3.30 på natten. Så det gick runt många tankar i mitt huvud om vem tusan det kunde vara.

När jag öppnar dörren står en tokfull Ben/Nr 2 utanför dörren. Eller står och står, han vinglar som en jag vet inte vad.
Jag får iallafall in honom efter att han tjatat om öl osv en stund, och tar fram en madrass så han får sova på vårat golv :P MÄnniskan var inte klok! När han efter ett tag iallafall la sig ner så deckade han på plats. Ja, druckit lite för mycket.

På fredagen åkte jag iväg på en arbetsintervju. Det var ett jobb för kolla att svenskan är rätt i olika program. Jobbade man deltid så ringde de när de hade jobb, men jobbade man heltid så hade man jobb hela tiden. lät faktist väldigt intressant. Deras största kunder var just Nokia, Ericsson och Microsoft. Men det var över 100 personer som sökte jobb där så ja, det såg inte så lovande ut. Men vem vet.

Annars har det inte hänt så mycket i helgen. Jag var på en spelning i fredags. Joyside. Riktigt bra band. Eller ja, inte bäst men helt okej. Jag gillar dem.
I lördags var jag på den tråkigaste fest jag någonsin varit på. Usch!!! Men senare gick jag och Jack till en mysig koreansk bar.
Söndagen gick åt att sova och försöka att inte dö ifrån huvudvärken.. inte av sprit av förkylding!! Plus att jag legat fel hela natten så nu har jag ont i axeln med :P

Annars är det en väldigt fin måndag. Jag bär ett lila linne, en rosa t-shirt och en blågrön + brun randig tröjja :P och svar kjol då.. Här har vi färgblandning till tusen :D

Nu ska jag fortsätta att göra lite jobb så jag blir klar med det någongång.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Robinko

hej hopp!!

hoppas du hade en trevlig valborgsmässoafton alá Kina!! här i slovakien bestod den av plugg. MEN!, hellre att plugga på valborg och komma hem en dag eller två tidigare :) nu har jag iaf bestämt när jag ska hem..

skype ngn dag kanske??

ha det bra!!

2009-05-01 @ 00:12:08
URL: http://robbejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0