45. Blöt.

It's raining.. It's pooooooring! Okej jag kommer inte ihåg hur låten går.

Jag är lite glad, liiiiite glad.
Eller ja, inget speciellt att vara glad över förutom att jag ska göra en check på en mobiltelefon och sen 1000 ord om de finns i svenska. Jag är helt okej med det.

Ska på intervju imorgon kl 13. men jag vet inte riktigt vad det är för jobb, och jag förstod inte riktigt hur länge jag skulle jobba, men det ska bli intressant iallafall.

Igår var det en runda på pubquiz som jag kunde svara på ALLA frågor ;)
Det var en musikrunda om svensk musik, och jag kunde dem alla. HAH.
Och blev överdrivet glad över det med.

Iallafall. Mimmi är tillbaka i Beijing, så nu är dett fullt stojj igen.
Sen har jag börjat räkna dagarna :)
Problemet/något jobbigt är att Tom frågade mig en sak här om dagen som gjorde mig osäker på hemresedatumet igen.

Vi satt och pratade om att spara pengar, och så nämde han att han ska åka till Qingdao, varav jag svarade att jag kommer hata dem när de åker och har kul hela gänget. Varav han frågade om inte jag skulle med, och om inte det var hela grejjen med resan, att vi skulle göra något sista gemensamt innan jag åkte hem.
Vilket jag blev så.. Aaaaw!

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, det är helgen Efter jag planerat att åka hem?
Vet inte alls hur jag ska göra :( Klart att jag vill åka med dem, de är mina favoriter! :D

Anyway. Jag ska väll gå och lägga mig, för jag ska upp tidigt imorgon, sen ska vi åka till Jannicke för att sedan gå på konsert imornkväll :)

Puss på er alla!

Jajust det! Det ösregnar.. Jag blev jätteblöt om fötterna :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

gratti still vinsten HEA!!! hade ju varit lite förargligt om du INTE hade vunnit :) ha det!

undra vem som kommer hem först?? hmm??

2009-04-23 @ 22:27:11
URL: http://robbejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0