44. Brummelibumm!

Hej!

Och.. Hum. Hej!

Det var ungefär det jag hade att säga ^^:
Neeejdå?! Så är inte alls, jag har alltid någonting att säga.
Det är iallavall vad andra människor påstår.

Vi har ju en inneboende här just nu, Lifu/Lillebror. Han bor här för att han och hans rumskamrat på skolan inte kommer överens, vilket slutade med att han tände eld på sängen och stack därifrån.
Humm. Om jag förstod det rätt. ni vet ju hur det kan vara med kinesiskan ibland ;)

Iallafall. Har jag någonting berättat hur speciella kineser kan vara? Sitter man och tittar på film så kan de sätta sig brevid och börja spela gitarr och sjunga :P Sen när man säger åt dem så blir det.. Okej, det är lugnt.
Man bara. Ehhh. What?
Iallafall. Han är jättesöt, men ibland blir det bara för mycket.

Om jag och Johanna har gissat rätt så kommer Mimmi imorgon :D YEY!
Det kommer bli roliga veckor här. Speciellt eftersom jag inte har långt kvar i skolan så vi kommer hitta på saker tillsammans. 

Och om en vecka så kommer även Angeliqa hit. Jopp, vi kommer ha fullt hus :D

Och nu HAR jag bestämt mig. Så Mor. Du vet när jag kommer hem :) För nu har jag bestämt det, bara så ni vet.

Eh. Det känns som om det är någotnitng jag har glömt att berätta :S
Fast det spelar ingen roll nu. Jag ska gå och sova. :)

Hejdå!


Nuu kom jag på vad det var jag tänkte på. Vi ska ha en stor Valborgsfest här i Bj.
Det är svenska flickorna i 305 som annordnar den ** Dvs VI :D YEEEEEY!
Vi kommer att ha Picknick i en park, dricka lite. svenska lekar, svensk musik osvosvosv
Det kommer bli ROLIGT :D Yeeeey

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, Carl är ju likadan! När vi kollar på film kan han helt plötsligt börja youtuba låtar på högsta volym. Vi sitter bredvid och suckar "Men Caaaaarl..."

2009-04-23 @ 15:54:26
URL: http://with-a-cup-of-tea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0