43. Söndag = Ångest.

Ok. Mitt inlägg skulle börja lite bättre, för våran pizza kom.
MEN så messade de upp den igen genom att ha kyckling över hela pizzan så nu msåte vi vänta på en ny :(
Nedrans vegetarianer :( (inget illa menat.. bara lite)

Iallafall. Det har varit en helt okej helg.
Igår så åkte jag till en arbetsmässa. Det var mest eng.lärar jobb som de erbjöd, men jag har en intervju på onsdag iallafall. Dock så frågade de mest om  jag ville jobba på ett sommarläger, för de tyckte att min personlighet skulle passa så bra där. Meeeeeen jag kommer ju hem snart (när det nu är ;P ) Så jag kan inte ta det jobbet.

Så nu är jag glad igen. Fått ätit. Jag har blivit väldigt dålig på det hela äta grejjen. Den senaste veckan har jag bara ätit 1 gång om dagen. Och så sover jag dåligt. HUm. Jag vet inte.

Iallafall. Det fanns en annan skola som erbjöd jobb, fanns allt ifrån dagis till universitet, men det är i Tianjing. Ca 30 min med snabbtåg ifrån Beijing. Så man kan fortfarande ha ett socialt liv här?

Men njaaa, jag känner nog inte riktigt för det. Jag gillar Beijing så mycket. + Att Jonas kanske kommer tillbaka och utisåfall så kommer vi att bo ihop :) Skulle vara så otroligt roligt. Jag ska gå och kolla lite på lägenheter här någon dag, för att se vad de ligger på, och om vi kanske skulle kunna få lägenheten jag bor i nu lite billigare. :)


Iallafall.. I fredags Så var jag hemma hela kvällen. Var rätt skönt att bara inte göra någonting.
Men i går, lördag. Ajdå. Först blev det en stressig dag i helhet pga arbetsgrejjen. Så jag var en aningens trött.
På kvällen skulle Natasja ha sin inflyttningsfest /förfest. Det var helt ok. Men det var då jag insåg att jag sover och äter för lite. För jag drack inte mycket (dock åt jag melon som legat i vodka ett dygn) men efter bara 40 min -1 timme så ja. Låg jag och sov i Natasjas säng´efter att ha slagit i huvudet ordentligt i väggen. Varför vet jag inte.
Vi gick iallafall senare till Pyro för att fira de norska tvillingarna, menjag gick hem rätt så tidigt. Dvs runt 3.
Men trots att jag var galet trött så sov jag inte alls bra.


Men slutklagat.

Annars är allt jättebra. Skola imorgon igen. Har bara 2 veckor kvar i skolan nu. Ska bli rätt skönt att få en tid off mellan skolan och sommarjobbet. Plus att jag har två saker jag måste göra klart till skolan i Sverige. Men det flyter på :)


Nu ska jag sätta mig och svara på några mail.
Hoppas ni har det bra där hemma :)



  Ja.. ibland blir jag löjligt vit i ansiktet.. Och så brukar jag ha hatt på mig med :) Gulligt va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0