42. Baaaah!

Jag förstår inte varför mina vänner inte tror att jag kan hålla tyst om min hemresa?
1. Vad har jag för vänner?
2. Vad grundar de det hela på??

Igår hade jag den värstaste dagen någonsin!
Verkligen, jag blev närmare tokig!

Jag kunde inte sova så bra på natten så jag försov mig en timme till skolan. Sen när jag väl kom så är vi ju bara 2 st, och vi har bytit bok till en ny och svårare bok. Så det gick lite halvdåligt för mig när jag försökte förklara vad jag ville.

Det tog mig närmare 15 min att får komma ner med den där nedrans hissen, vilket gjorde att jag inte hann att äta mat innan min privatlektion.

Under privatlektionen var jag otroligt trött första timmen så vi tog det rätt så långsamt.
Men.. Nu till det hemskaste någonsin!!

Under min andra timme så kom rektorn in för att sitta och lyssna. Han gör så ibland för att hålla koll på att lärarna fortfarande rätt eleverna, och för att systemet funkar.
Men det gick så dåligt för mig! Han måste ha tänkt att den där flickan, hon är bra dum hon!

Det var en psykiskt jobbig timme, även om det inte borde ha varit det. Det jobbiga är att jag vet att jag kan göra det bättre..

Nu sitter jag här, det är onsdag och Pubquiz börjar vilken minut som helst.

Hoppas ni har det bra. ! Här har det varit 26 grader varmt, men blåsigt så det var lite kallt tycker jag.

Måste stänga nej.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0