Torsdag = mysig hemmakväll?

Igår var det ju då Pubquiz.. Vårat lag började otroligt bra! 10 rätt utav 11 möjliga (vi fick dock ett lag att bli sura på oss för att de ansåg att vi fuskade, men quizmaster rättade och ansåg att det inte var några som helst problem). Iallafall de 4 resterande rundorna gick inte lika bra, förutom sista iof, men då var det redan försent att komma igen, för alla hade bra på den rundan. Mitt absolut svagaste ämne är geografi.. Inte för att jag är bra på några ämnen, men jag försöker iallafall. Om inte annat så tränar jag min engelska.

Efteråt så satt vi kvar och hade lite trevligt, vi gick sedan vidare till Pyro och hade lite mer trevligt där.. Ibland glömmer jag bort hur lätt det faktist är att träffa nytt folk, och ibland är det bara jobbigt att det är nytt folk precis överallt, då man bara känner, 'lämna mig ifred!'

Iallafall så slutade kvällen med att några av oss gick till La Bamba och spelade fotbolls spel och Billjard.. Jag vann en gång. YEY.

Idag har det varit en lite sådandär jobbig dag. Vet inte varför, men jag har inte mått så bra. Tanken var ju att jag skulle ut och festa med några svenskar ikväll/natt, men jag känner att jag inte klarar av det och att magen förstör, så det blir att sitta hemma och titta på någon film, eller Grey's Anatomi, vi får se vilket det blir.
Föresten!! Vet ni vad jag har gjort? Jag har försökt installera en trådlös router på kinesiska, det ni! Det var en utmaning i sig, jag lyckades komma en bit, men så förstodd jag ingenting om Ip och allt vad det nu var för dataspråk, så då la jag ner ^^

Nu sitter katten på den höga stolen och jamar för att hon inte vågar hoppa ner, hon tycker det är roligt att klättra upp men lite skrämmande nedför.

Imorn är det fredag. Skööönt kan man tänka sig, men så tänker inte jag, för att på lördag morgon kl 8 så har jag prov.. inget prov som gör elelr har någon nytta, utan vi ska bara göra det för att vi måste, och vi kommer inte ens få reda på resultatet? VA!?!!
Jag har även skola på söndag, inte roligt. Och varför har jag det? Jo för i Kina kom man fram med någon konstig idé att ska man vara ledig i 7 dagar så måste man jobba i 7 dagar, så det är det vi ska göra.. Jobba i 7 dagar..

Jag tycker att det är lite jobbigt. Men iallafall.

Föresten!! Idag fick jag reda på att det inte är några som helst problem att skicka hit saker, Bra va? ;)

Nu ska jag se på film, och lägga ifrån mig datorn innan min katt klöser sönder mina ben..

PUss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0