Mjaa..

Vi skulle ju då äta Peking anka på ett väldigt bra ställe.. Problemet är att när vi kom dit så fick vi först vänta i över 30 min för att sedan få ett privatrum eftersom vi var utlänningar osv, men där var man tvungen att ge lite mer pengar.. När vi övervägt så sa vi ja, och DÅ berättar de att det kommer ta över 70 minuter att få mat! Ohno!

Det slutade med att de andra gick för att äta Bao zi och Jaozi (vilket jag tycker är jätteäckligt) så jag gick hem..
Vi ska äta ankan imorn, men just nu känner jag inte för det alls.. någonstans.. Men någon.. Ja ni vet.


Jag skulle bara berätta det. Och att vi har tittat på en film.. och typ ska titta på en till :)

Som det ser ut nu så får jag finbesök den 1 november.. Jag hoppas verkligen det :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0