1 veckas lov är över..

Veckan har gått väldigt fort.. Jag vet inte riktigt.
Det var ett tag sen som jag skrev här nu, och fast jag har haft massor med tid, så har jag inte haft tid.. Eller lust.

Nu är det så att jag har varit borta i 1 månad.. 4 veckor.. Och många dagar.. :)
Kan ni tänka er det va? Helt galet hur fort det har gått..

Jag har inte så mycket att berätta just nu.. Alltså, jag har väll massor, men ingenting som kommer fram just nu.

Tänkte bara berätta att jag lever. Och den 27/10 kommer jag börja att blogga för NA i 2 veckor. Då får vi se hur det går, och om någon kommer att läsa den . :)

Det kändes ändå rätt så skönt att vara tillbaka på skolan idag. Börja tänka igen. Ibland känner jag att jag skulle klara fler timmar i skolan, men vissa dagar så absolut inte! Ska gå till registreringen imorn och fråga om en extrakurs.. Det känns lite sådär med tanke på att jag ev kommer få jobb.. Jag hade velat haft jobbintervjun innan så jag visste om jag hade tid..
Nu tänker ni att Skolan går först! Klart den gör, men ibland måste man få hjärnan att tänka på något annat.. Man måste ju liksom redan sitta och plugga hur många timmar som helst i rad för att hänga med.

Iallafall.. Sitter just nu på Lush och tittar på den nya Batman filmen.. Jag har sett den förut, och vet egentligen inte varför jag sitter här, men jag tyckte det var lite intressant att se om den slutade lika dant som förra gången :)

Nu har jag verkgligen ingenting mer att berätta.

Ni får ha det så bra tills nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0