Studerantet.

Ausch.. Det var tydligen över 1 månad sedan som jag skrev... Eller om det var ytterligare en tid sen jag skrev, och 1 månad sedan jag fick en komentar.

Jag har fått tillbaka mina prov nu. Jag lyckades på 2/3.. Vilket faktist förvånar mig lite. Iallafall, det enda jag inte blev godkänd på var typ, gramatikprovet. och det var väldigt svårt, plus att jag inte övat tillräckligt. Jag var 5,5 p ifrån godkänt, och när jag tittade igenom provet så insåg jag att om jag bara tänkt lite.. Och inte slarvat så hade jag utan problem fått ihop de poängen. Men jaja..

Så kan det gå..

Nu tänker jag lyssna på kent och låta håret torka innan jag går iväg och pluggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0