Ursäkta för att dagens inlägg är osammanhängande.

Jag är lika mycket alkolist som en fisk klarar sig på torra land!! Dvs en liten stund :P

Nej skämtosido.. Så är det  inte alls, så snälla sluta säg det.

Går kvällen slutade inte lika roligt som jag hoppats på.. Jag är trött.. Jag är irriterad, jag vet inte varför.

Det enda jag kan göra nu är att lyssna på Sublime och bli lite glad, sen ska jag träffa Natasha och gå till någon konstig klubb, vilket jag egentligen inte vill, men jag vill inte vara hemma för jag har tre jobbiga kineser i vardagsrummet.

Jag som såg fram emot en ensam hemmakväll med en massa filmer. *suckar förtvivlat*



"Where did I go wrong? I lost a friend Somewhere along in the bitterness" 

Nja, stämmer väll inte riktigt in, men nu känner jag så med allt.






Ge mig kärlek! 
What I got - Sublime <------------- Det är inte min favoritsång med dem, men en bra bit på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0