Att vara dum och kär...

Det jag nu kommer skriva om är någonting som jag inte tänker prata om igen, och absolut inte med någon.
Så det kommer inte spela någon roll hur många frågor ni frågar, hur mycket ni påpekar eller någonting.
Det sägs här, och kommer aldrig att yttras igen? Förstått?

Och yttrar ni det? Då kommer jag inte svara, och så kommer jag bli väldigt arg.!

Så.. vadan detta..

Jag är ju känslomässigt kall.. jag har svårt att fastna för någon och verkligen hålla kvar det. Jag har svårt för att bli intresserad utav någon, men lätt att tappa intresset.

Problemet nu är att jag börjat tycka om någon.. Eller börjat? Det har pågått i kanske 1,5-2 månader? Och jag får honom inte ur mitt huvud!! Det gör mig så frustrerad!

Och inte nog med det?! Ikväll fick jag reda på att han bara är 19 år.. Blev helt förstörd! Okej. Det är bara 3 års skillnad.. Men 19? Seriöst?

Jaja.. Jag har inte så mycket att säga.. Klockan är på tok för mycket och jag ska upp till skolan om bara 4 timmar så mja. Kom precis hem ifrån Open mic, där jag har haft så otroligt roligt ikväll! Jag satt och pratade med kinesen.. Satt och flörtade med han jag är kär i för att senare ångra det.. Samtalde med otroligt mycket människor :S Ojoj vad jag kan prata  :P

Några vänners lägenhet har brunnit upp här i Kina.. Alla deras tillbehörigheter, pass, kläder osvosvosv är borta.. Helt galet...


Gonatt. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0