Ångest!!

Jag har inte bestämt mig än för om jag ska hålla mig hemma eller då till de andra som sitter på Lush och väntar på mig.. Jag har ju faktist sminkat mig för att jag vill gå dit.. Då borde jag ju få? Men jag vet ju isåfall hur det skulle sluta = Att jag inte går till skolan imorgon.

Det är ju Thanksgiving idag /Slapsgiving om ni tittat på How I met you mother. Och Lush ägs av amerikaner osvosv därför så säljer de Svensk vodka billigt ikväll, och mina vänner tyckte det var en skitbra idé.. Sen så råkade jag leka datingservice igen.. Varför slutar jag aldrig??
Iallafall så måste jag nu gå dit för hans skull annars kommer han strypa mig imorn. Hans egna ord.!!

HAH! Jag är PoPIS!!

Mash3aL säger:

and also clare wud like to join

Mash3aL säger:

if udun mind ofcourse

Helena. säger:

i loooove people

Helena. säger:

and i have no idea who that is

Mash3aL säger:

she knows u

Helena. säger:

Huh?

Helena. säger:

I hope for a good reason.. HAHA

Helena. säger:

sorry

Mash3aL säger:

actually , she didnt want to come out , but when i told her am goin to see u and ur friends , she got soo excited and changed her mind 

 


Jaja, nu är det 3.dje gången de ringer så nu ska jag gå.. Måste nog bara ha på lite mascara, för är himlans blek idag, och det är itne överdrivet vackert :S

Föresten.. Grönt iste är inte gott.. Spelar ingen roll vad kineserna säger, tro dem inte.. Det är skitäckligt.. Drick rött te istället.





Kommentarer
Postat av: doktor je chorý!!

ÄNTLIGEN HEA!!!

ja det var faktiskt på tiden att du uppdaterade bloggen!

man hinner faktiskt uppdatera bloggen trots att man har mycket att göra ;) se bara på mig...

synd att du kugga på ena provet. men det händer oss alla!!

jag hoppas mest på att jag klarar den muntliga tentan i anatomi om någon vecka! vill inte göra om den om man säger så!!

jaha, så du har blivit torsdags alkolist... hea då! hur ska detta sluta! skulle själv behöva något starkt så jag blir av med detta elände som irriterar i halsen..harklar som en gammal gubbe just nu!!



ha det great!!

2008-11-27 @ 22:51:50
URL: http://robbejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0