Irritation i högsta grad!

Jag vet inte hur många jag berättat för att jag är trött på min klass.. Jättetrött.. Inte för att jag någonsin egentligen har gillat dem, men man försöker ju ändå bara för att man måste.

Och vad har då hänt nu?
Jo den där ryssen.. Han går mig på nerverna. Tänk er en jobbig liten kille på 12 år som gör allt han inte ska, frågar om hel onödiga skaer istället för det som är upp i ämnet. Så är han fast närmare 25 år!
Igår fick jag nog och var väldigt jätteotrevlig mot honom, men anledningen var att mitt under lektionen ser han hur långt han kan väga på sin stol innan den välter, och han lutade sig, och lutade sig mer och hamnade mot vänken bakom vilket gjorde att även den började luta, Och då fick Helena nog och var inte alls trevlig.

Men kom igen?! Vem beter sig så? Vi går ju på universitet, han.. Ooh!!
Sen om inte det är nog, när en annan kille fick en fråga idag så började han svara på den istället, och hans kinesiska är yperdålig! han kan många ord, men han kan då inte prata..

Ja, jag är på lite dåligt humör så fort jag tänker på honom, därför skriver jag så hemska saker just nu.

Det är helt otroligt hur fort man dömmer människor och hur svårt det är att ändra sin åsikt om dem igen. Som den ojbbiga amerikanen på Lush som ingen av oss gillar, Han är dryg, han beter sig jätteilla, och sen gillar vi honom inte för att han är amerikan och tror att han är något.  Vilket är verklgien illa, för så fort någon öppnar munnen och säger något som vi inte gillar så säger vi att han är ifrån Amerika. vart annars.


Sen har jag kommit fram till att det bor väldigt många överklassungar här. Jag umgås med två utav dem, men de är ändå hemskt trevliga, man skulle inte tro det om dem om man inte hörde dem prata lite blygt om deras liv osv.
Alla jag träffat ifrån Australien är trevliga *funderar* och jag har faktist träffat 3 jättetrevliga amerikaner oxå. Men de trevligaste människorna kommer nog ändå ifrån Tysklan. HAHA


Nej men seriöst, jag har faktist ingenting att skriva idag. Känner att jag måste skärpa mig i skolan och börja ta saker på allvar igen. Måste boka flygbiljett, måste kolla när jag får åka hem.

I helgen är det inte mycket inplanerat. Kanske gå till en marknad i Wodaokou och titta lite på armband och liknande, sen så har en kompis fyllt år och ska kanske ha fest, men vi får se.
Annars är det att plugga som står på listan för mig.
Fast på söndag har tysken lovat att sjunga för mig på Open mic, så då måste jag naturligtvis sitta här och le igen ;)


Iallafall, nu ska jag stänga ner datorn och återvända till verklgienheten för att vara lite social mot Maria.

Hejdå! Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0