FÖRLOVNING!

Det var helt otroligt.. Jag måste ju blogga om den..

Våran prins som vi så trånat efter växte till sig och förlovade sig.. Jag stortjöt så.. Och fångade allt på film

Det är han som håller i Open Mic, Richy.. Han ställde sig upp på scen och började prata och ta på sig skjorta, kavaj och slips och pratade om hur de träffades, om hur han betett sig mot henne och hur hon ändå alltid varit kvar och allt.. Och sen och sen.. Så gick han ner och friade

Och vad jag grät.. Ojojoj.

Jag var bara tvungen att berätta det för er..


Nu är det så mycket kärlek här på Lush.. Jag vet att det låter dumt, men det är kärlek.. De sjunger de ohh.. Ja.

:D

Kommentarer
Postat av: Scooby

ha! snart kanske det blir din förlovning?? fast se till att ha den i sverige

2008-05-27 @ 21:54:48
URL: http://robbejn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0