Uschdå..

Kl är 00.03.. Helena borde sova, vilket hon iof ska göra om bara några minuter. Tänkte bara lägga upp ett litet intressant men ack så värdelöst inlägg här först.

Idag har vår hyresvärd varit här och lagat våran toalett! Så nu läcker den inte vatten längre, det bästa resultatet är att nu går det inte att spola.. YEY. *skakar på huvudet*

Det har hänt lite sen jag skrev sist, hade tänkt att skriva i fredags, men ni vet hur det är när man väl sitter där vid datorn och hittar något mer intressant att göra, som att titta på någon meningslös sida och ja.

Iallafall, vi var ute på Mic's i fredags.. Förfesten var konstig, först var den död, sen blev den lite roligare och sen var den slut.. Mic's sög.. Jag hade så otroligt tråkigt där, plus att Alexandra åkte på en smäll utav en vakt? ohja, får berätta mer om den någon annan gång. Iallafall så åkte vi hem och hade helt plötsligt "våldtäckstysken" i bilen.. Neeej han har inte våldtagit någon, och det är faktist ett hemskt smeknamn, jag vet.. Vet faktist inte vem som kom på det heller, men nu har vi på ett ungefär 10 tyskar vi ska hålla reda på och ja..
Iallafall så följde han inte med hem..

Ehh.

I lördags så var det en sådan där dag jag helst bara ville komma över.. Jag var påväg att gå ut och gå i 2 timmar för att rensa skallen då jag inte alls mådde bra, men av någon anledning så satt jag helt apatiskt och stirrade in i väggen och funderade.. (okej jag har ingen aning om det stavas sådär eller inte, och tänker inte kolla upp det heller). Iallafall så fick jag min promenad senare på kvällen då jag skulle till en resturang som vi inte hittade, och vi gick och gick, som det sedan visade sig att hade vi gått 100 m åt andra hållet så hade vi sluppit gått de mer km än meter.. Okej km är kanske att överdriva men iallafall.

Idag så vaknade jag vid kl 11 och visste varken ut eller in.. Spenderade många minutet på Scrubs, för att sedan kl 16.00 gå och träffa min nya kompis.. Li Ke.. Han ska hjälpa mig i kinesiska och studera med mig, YEY.. Rätt så gullig var han också, men det har inget med saken att göra, Han var trevlig.

Efter 1,5 timmes förklarande och missförstånd så skilldes vi åt och jag gick till Lush och internet för att prata med mamma och pappa i över 1 timme, vilket var skönt och avslappnande..
Kl 21 så var det open mic, och OJ säger jag bara. Vad människor sjunger bra!! Jag känner mig så kass :S
Iallafall var det en tjej som sjäng akapella I keep on falling, och hjälp säger jag bara, Hade jag den rösten så skulle jag vara så lycklig.
Och självklart var kinesen där som visat sig vara australiensare och homosexuell, men vad gör det.. Han kan sjunga, spela gitarr och är hemskt söt. ^^

Iallafall, nu sitter jag här och har spenderar 10 min till att skriva min trevliga blogg.. Måste sova nu så jag är pigg till Ting yu.. Lyssna lektionerna, för det är totalt meningslöst att vara trött på dem, då hänger man inte med för 5 öre.
Sen så ska hela klassen gå och äta lunch tillsammans, men jag har ingen aning om vart, men trevligt ska det bli.. Börjar gilla min klass nu, ja inte alla, men det kommer nog det med.

Iallafall.. Ville bara säga att jag saknar er, jag mår bra, men jag saknar er..
30 dagar är lång tid, men 150 dagar återstår (minst) så det är bara att vänja sig.

Hoppas ni mår bra. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: M.L.I

hej hej vad kul att du skriver i din blogg nu=) kanon kil att få föra vad du sysslar med=) kännas skönt att du beter dej som en prinsessa! puss och kram

2008-03-10 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0