Lördag och melodifestival?

Njaa.. inte riktigt.. Jag har ännu inte kommit på vart jag tittar på det.. Men om jag lyckas hitta det så kommer jag naturligtvis att följa melodifestivalen ikväll :D Eller ja, för mig blir det ju då kl 3 inatt.. men jag får sova en stund och vakna sen.

Tanken var att Maria och jag skulle gå ut, men nu verkar det inte som så, så jag ska väll snart sätta på en film, titta lite på scrubs och mysa för mig själv ^^

Det har inte hänt så mycket sen sist.. Eller så har jag bara glömt bort det, tillvaron här bara flyter på. Dagar blir veckor och veckorna blev till månad, helt galet. 1 månad och 1 vecka nu.. Och ändå känns det som något helt annat..

Idag när jag satt och skrev ett långt mail till min faster så insåg jag att jag verkligen har skaffat mig rutiner..

Det känns som att veckan börjar på söndagen.. Hela dagen går och man går mest runt och tittar, man pluggar en hel del, på kvällen åker man till Lush och lyssnar på Open Mice.

På måndag är det skola mellan 8-12. Äter ev lunch med en massa människor. Man pluggar lite och sen inser man att man måste äta, vilket man ev drar till Lush och även ser på filmkväll..

Tisdag, skola som vanligt mellan 8-12, lunch.. göra läxor.. vilar lite, 2 timmar med min språkkompis, sen äter man kvällsmat.. Ser ett avsnitt utav Scrubs, somnar..

Onsdag: Skola 8-12, lunch.. pluggar, handlar vadsomhelst, och sen åker man till Lush på kvällen för Pubquiz..

Torsdag.. Skola 8-12, lunch.. Hem, träffa språkkompisen i 2 timmar.. Surfa lite på nätet, plugga, städa lite, äta kvällsmat någonstans..

Fredag: Gissa vad jag har mellan 8-12?? Lunch.. Hem.. ev plugga.. åker någonstans och sen är det alltid någon aktivitet på kvällen..

Lördag: lördagen är den segaste dagen på hela veckan.. Antingen hittar man på något eller så har man bara tråkigt.

Söndag.. Nu har hela veckan gått, och man vet inte vart den tog vägen :S



---------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag skrev hela det där igår och så hängde sig datorn och jag kunde inte publicera det..

Lördagen slutade med att jag och Maria bestämde oss för att gå ut och inte komma hem fören hissarna gick igång igen, vilket vi iof inte vet vilken tid det är.

Vi drog iallafall efter en liten förfest till Propaganda där vi träffade vår gulliga kompis Lloyd. Jag diggar honom, han är cool.. Iallafall så gick jag och Maria ner och dansade varvid det inte ens tog 5 min innan en läskig kille kom fram och började dansa med mig och inte lämnade mig ifred.. Vi bestämde oss för att vi skulle gå på toa och fly från honom, men när jag skulle ta första trappsteget upp så trampade jag fel på något sätt så mitt knäskålen hoppade ur led.

YEEEEY; det gjorde inte alls ont :S  Jag tror inte att min mamma vill höra det här, men om jag inte hade druckit så mycket som jag råkat gjort hade det nog gjort ännu ondare, för idag är knät nästan dubbelt så stort och jag får ha knäskydd..

Iallafall så blev vi av med killen, började prata med en kines och hittade Lloyd igen. Och sen så jaa.  Vi blev trötta.. Jättetrött och hungriga, så vi gick till vårat ställe.. gissa namnet :O Ja, lush.. De har 24 timmar öppet..

Vi kom dit kl 4 och funderade seriöst på om vi skulle sitta där i 1,5 timme, med vi orkade inte :/ Så vi åkte hem.. fick gå dessa 8 våningar upp = 16 trappor och många trappsteg. Jag har seriöst ingen aning om hur jag kom upp :S

Iallafall så hade jag jätteroligt igårkväll.. Det är alltid kul att gå ut många, men det var även roligt att bara gå ut två.. :D Mindra människor man måste tänka på ^^




Idag mår jag rätt så okej.. bara lite trött eftersom de började att hålla på med saker utanför någongång runt kl 7 imorse, och fast att jag hade öronproppar så gick ljudet igenom >_______________<


Nu ska jag och Maria åka och äta någonstan och pluggai några timmar för att sedan gå på Open Mic :)

Det var den här veckan.. Tack och hej för mig..

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0