Hejhej!

Ja, nu är det inte så länge sedan som jag skrev, det är väll riktigt duktigt??

Jag sitter här i min säng.. klockan är 21.47.. Jag är lite smått sur, men annars så är allt bra.

Finns inte så otroligt mycket att berätta sen sist. Jag har inhandlat mig en gitarr, som är blå.. Och en synth.. Så nu mår jag bra över att jag kan sitta och småplinka på saker hela tiden när hjärnan är trött på tecken, nu kanske ni tänkte att usch vad dyrt, men det var inte dyrt.

Igårkväll så skulle vi Lush och deras quiz, men vi kom försent och de var så mycket folk, därimot så lyckades jag träffa 2 svenskar.. Och dessutom utgett mig för att vara svensk för sisådär 50 människor..
NU undrar ni självklart hur det gick till?? Jo det sk ajag berätta, en fråga handlade om vilken svensk statsminister som dödades 1986..  Varvid Helena och Maria skriiiker ut att vi vet.. Och vipps så blev vi "svenskarna"

Idag så har jag åter igen suttit på Lush och pluggat i någon timme. Det gick väll bra, men det var jobbigt.. Huvudet blir lite trött när man bara skriver och skriver tecken efter tecken.

Jag minns inte om jag skrev det i förra gången, och gjorde jag det så uppdaterar jag er igen.

Neeej! Mina lektioner är inte på engelska, de är fullt på kinesiska, det enda engelska ord som kommer in i klassrummet är adjektiv eller verb.. Och om det är något som verkligen inte går fram vad det betyder.. Och det vill säga händer kanske 3 gånger i veckan, så nej, det är på kinesiska.

Jag har väll inte så mycket mer att berätta för tillfället.. Var meningen att vi skulle ut imorgon, men just nu vill jag inte.. Vill mest sitta på mitt rum och bara vara för mig själv med mina tankar och läxor, men vi får se vad som händer ^^


Jag lovar att jag kommer lägga upp lite bilder snart, har bara inte orkat förminska dem ännu, men det kommer.

Gonatt på er!! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0