Ambassader och hårfärgning.

Ja.. Nu undrar väll ni hur det hänger ihop, men det ska jag förklara.

På fredag ska jag ut, och vill gärna ha nyfärgat hår då, och eftersom jag ska åka till Sthlm och kinesiska ambassaden imorn så hinner jag inte göra det då.

Har börjat inse att typ ALLA är rödhåriga, och det tröttar ut mig, så nu bestämde jag att jag skulle ändra lite >:S Vilket blir kopparbrun mahogny. Låter det intressant? Ja det tycker jag också. Ska bli spännande att se hur det blir. HAHA

Ja som sagt. Imorgon kl 05.40 kommer min bror och hämtar mig, och så åker jag med honom till Hallsberg (Han jobbar där, så han är inte så snäll som går upp för min skull) Där ska jag sen ta ett tåg som tar migg till Sthlm. Där ska jag hitta en buss som ska ta mig till Kaknästornet, och sen ska jag gå 200 m och då om jag har tur är jag vid ambassaden. YEY. Eller något liknande.
      Det har varit en massa krångel med visum och hälsoundersökning osv, därför ska det bli riktigt skönt att få det klart..

Efter att jag varit där ska jag ta mig tillbaka till stan och hitta på något. Troligen äta frukost/lunch kl 13 :P men det blir nog bra. Därefter tar jag min med pendel till Stuvsta och förhoppningsvis blir upphämtad av faster eller kusin, och är där tills min far kommer och hämtar mig så vi kan åka hem. (Nej pappa åker inte ända till Sthlm för att häma mig, Han jobbar där och ska ändå hem, så han är inte så snäll som han låter.. Bara lite ^^ )


På fredag som sagt så ska vi ut i Motala och festa lite. Buss dit och hem, Uuurk, men ändå roligt ställe. Jag gillade det, så för mig kommer det bli kul. HOppas det blir det för andra med ;)
I helgen ska vi även äta hejdå-middag i min ära. Tomar kommer hem och sådär så då ska alla vara hemma, för nästa helg åker Tobias bort och då gick det inte.. Men trevligt trevligt. Jag får bestämma maten. Har inte bestämt vad jag vill ha ännu.

Nästa helg kommer det bli storsattsning. Får väll se hur långt vi orkar. Först ska jag ha filmkväll med Sandra och Martina på fredagen (ev. fler personer) Sen på lördagen ska den som vill hänga på gå ut i Örebro. YEY..

KOmmer bli knas att åka ifrån dem. Men det ordnar sig nog..

Nu kan jag inte skriva längre för att ingen kommer orka läsa ända hit :S Så det är bäst att jag slutar.
Men ska försöka skriva snart igen ;)


Hej på er!

Kommentarer
Postat av: mammsen

nnnaaaaw

2008-02-06 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0