Och så var det dags igen.

http://niihm.blogg.se/nyaforsokochnyatag

Jag kom på att jag ville ha en helt annan adress.. Ip adress vill säga, men nu vet jag inte ritkigt hur jag ändrar den, därför ser den ut såhär än så länge, men jag ska försöka hitta hur jag ändrar.


Iallafall. Jag vill inte vara känd som Helena längre över internet så faktum är att så många ändå läser bloggen (då och då) Och jag började inse hur mycket ur privatlivet man skriver och inte riktigt tänker på vilka som faktist läser den. Tar folk illa upp? Verkar jag vara en helt annan person än vad jag är?

Så för att göra det lite lättare för er att bilda er en uppfattning om hur och vem jag är, så tar jag bort min namn och är härmed bara Niihm/ Niihms

Så varför göra det så helt som att byta bloggadress när jag ändå har den här att skriva i? Jag vet faktist inte ännu, men jag har tänkt att det är någonting som kommer att komma efter hand då jag vet exakt vad det är jag tänkt mig med det här..

Jag har inte så mycket mer att säga just nu, inget jag kan säga låter vettigt, och för mig känns det ändå som att en bra bloggare ska låta lite.. Ja ni vet, veta vad den verkligen vill ha sagt.

Vi säger så så längre. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0