Ville bara säga Hej.

Jag mår bra.. Jag är lite trött och istället för att fortsätta att plugga idag så satte jag mig och rensade datorn, vilket för mig var givande, så döm mig inte. Sen har jag faktist suttit och skrivit en massa kinesiska både igår och i fredags, så det gör inte så mycket.

Nu sitter jag på open Mic och ska snart börja lyssna på ljuv musik, dvs Richy, och sen ska vi åka hem.
Pratade nyss med Sofie, och för att ge henne lite press så pratade vi om att hon ev ska komma och hälsa på mig och åka med mig hem i sommar..

Nååå.. Är det inget någon annan som har något att säga?? Ahhahh??

Jajjaa.. Nu kom min sallad så nu ska jag äta och sådantdär.


Som sagt, vi hörs snart, puss och kram.. ;)


Föresten.. ni tycker att tentor är jobbiga :O Tänk er dem 3 dagar i rad.. Tänk er dem på kinesiska.. :O Jag är så nervös. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0