Mid-termsen är slut nu...

Man skulle ju kunna tro att det bara är att slappna av nu, men så är det inte. Eller jo, nu ska jag bara flyta med i 1 vecka, men sen, ojojoj då ska jag ta tag i mig själv och fixa min hörförståelse. Nu ska det pluggar stenhårt till sluttentan, och ja, nu tänker ni att Rom byggdes inte på en dag, Men nej, klart det kommer vara tufft nu, men jag ska lyckas, :) Så är det bara.

Muntliga gick väll bra. kanske, jag har faktist ingen aning :S Det känns inte bra det känns inte dåligt, så det kan ha gått precis hur som helst.

Jag vet inte om jag ska följa med Maria och Jonas till Houhai (Vet inte riktigt om det stavas så) Eller gå till Johanna och kolla på iflm ikväll, men jag tror nog på det första, för det skulle vara kul, men vi får se hur jag gör.
Houhai är ett barställa skulle vi kunna kalla det, och i mitten ligger det en konstgjord sjö där man kan åka trampbåt, och man kan ha mysigt och så. Väldigt fint..

Det blåser vädligt mycket idag. Jag fick kramp i benet när jag gick till skolan för all vind, och det är inte så att man har motvind hela tiden när man går på en rakstrecka, nejnej, vinden byter håll och anfaller en helt plötsligt ifrån höger istället.

Tänkte inte skriva så mycket idag, skulle bara säga hej, och berätta att jag lever, och att jag har uppdaterat min bilddagbok så nu kan ni gå dit och kolla på lite fler onödiga bilder. ^^

Ha det så bra! Puss puss på er alla! Eller ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0