Måndag och ångest..

Ja vad ska jag säga? Det är måndag igen och jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Jag tog själv beslutet att vara ledig ifrån skolan idag för att plugga tecken och grammatik, vilket faktist har gått rätt så bra.. Just nu håller jag på och lär mig om fotbollsmatscher och simning.. Och ja.. Lär mig åter igen om tid och dylikt, fast nu lär jag mig iof att säga det på flera sätt. Ja man ska ju då inte tro att det är enkelt att berätta hur lång tid det tog att ta sig från en plats till en annan, Neeej då.

Vi var ju på D22 i lördags och lyssnade på lite band, och Joyside splade. Och jag säger bara att oj, de är otroligt bra. De går att ladda ner deras musik lite här och vad och finns även med på Youtube, och nej jag tänker inte länka för det orkar jag absolut inte med. Ialalfall så var de små kineserna duktiga med sitt spelande även om de verkade lite knasiga på scen. :)
Kvällen slutade även med att en kille blev misshandlar och det var blod överallt och min tyska vän Christoffer fick hjälpa honom till sjukhuset, det var ingen rolig syn vill jag lova. Kineserna blir som galna när de får i sig för mycket alkohol, jag tycker bara synd om killen som råkade komma i hans väg.

Igår så satt vi på Lush och "pluggade" vilket mest bestod utav att sitta vid internet eller spela kort. Ja, ibland måste man få ta sig sådanna dagar, annars tappar man helt intresset för att överhuvudtaget öppna den där tjocka läroboken som bara skriker efter en. På kvällen så var det som vanligt Open Mic och många musikaliska människor uppträdde, ja och så Rich naturligtvis.


Nu ska jag gå till mitt rum och fortsätta med mina tecken och inlärning, jag ska få in iallafall 60 glosor till innan kvällen är slut.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0