Hej och förlåt!

Ja, verkligen förlåt att jag inte har skrivit på väldigt länge. Jag har faktist haft sidan uppe dagligen, men helt enkelt inte känt för att skriva något. Det har väll hänt lite ditt och datt, men inget jag känt för att lägga upp.

Min fader fyllde 60 år i lördags, vilket firades med en stor och trevlig fest, det var mycket att ordna och mycket smyg, men det blev lyckat.

Var i Motala och hälsade på några gamla vänner ifrån skolan.. Även våra lärare och de nya kinakursarna. Det var kul att sitta och titta och att faktist förstå och veta vad de talade om. Man kände sig lite duktig. Okej, jag kände mig otorligt duktig ;) Var iallafall kul att träffa de nya och lite gamla människor.
Det var med blandade känslor man gick igenom ansökningarna inför den eventuella fortsatta resan till Kina. Men men, vi får se vad som händer. Det är ingen som faktist vet.



image5


Jag tänker faktist själviskt sitta med all info om framtiden. Det är få som känner till den och det är de inblandade som får veta av olika orsaker. Men allt kommer.. Inom sinom tid.


Imorn så ska jag ut med Sandra och Martina. Har verkligen saknat dem enormt. Dumt att vi inte ses så ofta :S Men sådant som händer antar jag. Ska iallafall bli roligt.

Det finns väll inte så mycket mer att säga just nu. Alla tjatar ikväll om Idol och jag får väll tjata om det någon annan gång för jag tittade faktist inte idag. Satt och städade mitt rum istället, var mycket roligare ^^

Så ifrån mig till dig. Godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0