En vecka full med tankar, men ändå utan.

image2

Ibland förvånas jag själv över hur länge sen det egentligen är som vi tog det här kortet. Men jag minns ändå dagen som igår. Tiden går fortare och fortare och man undrar ibland vart åt den far.

Förra lördagen hade vi släktkalas. Det var inte så många kusiner som kom utav alla som egentligen kunde komma, men det var roligt att träffa en massa sysslingar som man istortsett inte kände till. Vi lekte lekar, Mitt lag kom 2:a ;) Jag måste nog säga att när jag vill är jag mer pricksäker än vad man tror, men jag kan lika gärna missa totalt. Iallafall. En trevlig kväll som även den tog sitt slut.

I måndags så var jag på cirkus. Ojoj, det var trevligt. Typ. Vissa saker är helt enkelt inte roliga, utan känns helt meningslösa. Speciellt när det inte ens var roligt för barnen. Men de hade vackra hästar. Det ska ni veta, och en så söt elefant att man ville krama den. Men tyvärr så luktade den en aningens. Iallafall så spenderade jag tid med min kusin Sofia, vilket jag inte gör så ofta av olika anledningar. Den största är troligen att hon pluggar i Stockholm :)

I onsdags var jag med Sandra till Örebro och tittade på Harry Potter. Vi gick även in till tatueraren och pratade lite. Sandra ska följa med mig in, och jag ska hänga på henne, problemet är bara att hon redan har gjort en gång. Men jag överlever nog, hoppas jag Är nervös fast ändå inte. Iallafall, så var det en trevlig kväll, vi gick och satte oss på Mm efteråt, men ingen av oss drack eftersom Sandra körde och jag ville inte dricka om hon inte drack, så vi satt och pratade bort tid. Träffade på Annett som man endast ser på krogen. Kul.

Handlade även med min mor i torsdags. Jag handlade inte så mycke.. 2 par byxor som jag behöver. Men min mamma handlade skor åt mig i födelsedagspresent som jag inte får veta om ^^ *host*


Vad har hänt annars då? Tjaa.. lite ditt och datt.. Jobbade natt i natt så jag är lagon trött och seg. Satt och räknade matte i 2 timmar så jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen.
Förlåt! Men jag fattar inte riktigt vad det är som är så bra med Donni Darko? Förklara det? Det känns mer som det är en film som alla 'MÅSTE' gilla annars är man dum. Och jag förstår inte vad det är att inte förstå? :S Jag har nog missat hela meningen med filmen, men nu var det andra gången jag försökte se den! Wo bu xihuan..!
Dexter blev chockad imorse när jag kom hem och gick ut och gick, sen har han ohc jag legat i min säng och snarkat itakt. Ska fixa lite bilder nu att lägga ut på bilddagboken, för nu har jag massor med bilder i kameran som jag måste radera.

Hejdå och tack för att du läste hela vägen hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0